مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

این دارو استروئیدی ضعیف است که اثرات اندروژنیکی سبکی دارد این دارو در دوز های پایین عوارض جانبی چندانی ندارد و مصرف این دارو به علت عوارض جانبی پایین ان حتی در کودکان و زنان نیز محدودیتی ندارد .
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۳
ali miri

با اولین تجربه مصرف استروئیدها فرد افزایش قوای جنسی را بشکل فزاینده ای تجربه خواهد کرد         . اما متاسفانه این حالت گذرا بوده و بدن بزودی نسبت به دریافت دوزهای بالاتر این دارو اعتیاد پیدا میکند . با مصرف طولانی مدت این دارو مردان با کم شدن تمایلات جنسی و حتی دیگر اختلالات اندام تناسلی مواجه میشوند که البته این عوارض با مصرف داروهایی مثل HCG سه تزریق به ازای هر پنج روز یک بار و Gonakor تا حدود زیادی قابل پیش گیری میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۴
ali miri

بیضه ها چند نمونه هورمون جنسی مردانه از جمله تستوسترون . دی هیدروتستوسترون تولید و ترشح میکند که به مجموعه ی انها  اندروژن میگویند و میزان تولید تستوسترون در بیضه ها بسیار بیشتر از دو هورمون دیگر است به همین دلیل هورمون اصلی بیضه ها تستوسترون نامیده میشود و این هورمون برای اینکه در بدن اثر گذار گردد در بافتهای هدف به هورمون فعال تری بنام هیدروتستوسترون تبدیل میشود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۸
ali miri

بهترین زمان برای تمرین در این ماه بعد از صرف افطار سبک و استراحتی کوتاه میباشد .

در طول تمرین از مصرف اب قافل نشوید حدفاصل افطار تا سحر حداقل 15 لیوان و از منابع مفید تامین کننده اب مثل هندوانه - لبنیات کم چرب -میوه جات - و اب میوه طبییی و سیب زمینی شیرین بهره بگیرید و از مصرف چای قهوه نسکافه و هر موادی که از دسته مدر ها هستند که باعث دفع اب بدن میشوند جدا" دوری کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۹
ali miri