مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

چربی سوزی . لاغری . تناسب اندام

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ

دوره چربی سوزی موفق نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دقیق دارد .

برای اینکه در این هدف موفق باشید حتما باید تحت نظر مستقیم یک مربی با تجربه قدم بردارید .

در اینجا برای اینکه صد در صد در این راه م فق باشید راهکارفنی لازم را عرض میکنم.

قبل از هر چیز باید یک برنامه تغدیه . ورزشی. و ریکاوری داشته باشید .

رژیم کم کربو که مواد قندی را هم مدیریت میکند .

تذکر : حتما یک روز در هفته باید رژیمتان را بشکنید و غذا هایی را که برایتان منع میکنم را میل کنید .

دوم اینکه یک برنامه ورزشی کار با وزنه بمدت ۴۵ دقیقهادر باشگاه و یا منزل انجام دهید .

در پایان ورزش ۳۵ دقیقه ورزش هوازی با استفادهاز تردمیل. دوچرخهثابت . طناب زدن‌ و یاهر ابزار دیگه ایکه در اختیار داشته باشید را بشکل اینتروال انجام دهید این روش برای خانم ها و اقایان موثر بوده و من نتیجه مفید انرا تضمین میکنم. 

پیشنهاد میکنم جهت مشاوره رایگان با شماره من که در سایت هست تماس بگیرید .

موفق و فیت باشید  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۵
ali miri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی