مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

ورزش در پریودی

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ

بهترین و بی خطرترین ورزش دوران پریود

به اغلب زنان توصیه می شود که در زمان عادت ماهانه شان ورزش نکنند. اما حقیقت امر این است که در واقع ممکن است ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد! دلیلش این است که ورزش، گردش خون را افزایش می دهد، نفخ را کم می کند، و حتی به کاهش دردهای شکم در دوره قاعدگی کمک می کند.

چندین تمرین مطمئن وجود دارد که می توانید در طول دوره پریودتان آنها را امتحان کنید. تنها قانون طلایی برای ورزش کردن در این زمان، این است که از بلند کردن وزنه های سنگین، و خسته کردن بیش از حد خودتان خودداری کنید.

مطمئنا از اینکه بعد از ورزش در زمان عادت ماهانه، چقدر احساس شعف و شادی می کنید، متعجب خواهید شد. اکثر خانم ها در طول این دوران، احساس تحریک پذیری و نفخ کرده، و دردهای شدیدی را در نواحی شکم خود تجربه می کنند. بنابراین شاید ایده ورزش کردن در این دوران بنظرتان مسخره بیاید، مخصوصا از آنجایی که قادر نیستید قدرت اراده و نیرویتان را برای ورزش، جمع و جور کنید.

این طبیعی است که نتوانید تمرینات معمولتان را انجام دهید. راز ورزش کردن در طول این دوره، این است که بتدریج شروع کنید و ابتدا با حرکات کششی خودتان را گرم کنید. با انجام تمرینات سبک، علائم قاعدگی به حداقل خواهند رسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی