مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

فولیستاتین

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

همانطور که در مطلب بعدی میخوانید میوستاتین پروتیینی است که جلوی رشد بی رویه ماهیچه ها را گرفته و با عث تعادل در اعضاء ماهیچه ای بدن میگردد..

و حال اطلاعاتی در مورد پپتایدی که قدرت مهار مایوستاتین را دارد .

فولیستاتین :follstatin

فولیستاین نیز عضوی از خانواده پروتیین TGF-Bاست و گلیکوپروتیینی است که جایگاه مایوستاتین را اشغال میکند و مانع از عملکرد ان میشود .

فولیستاتین باعث جلوگیری از اتصال مهار مایوستاتین به گیرنده اش و در نتیجه پیشگیری از تحلیل عضلانی شده و باعث افزایش توده عضلانی میشود .

دانشمندان بر این باورند که شاید بتوان با هدف قرار دادن ژنی که رشد ماهیچه ها را محدود میکند .ترمز های طبیعی بدن برای توسعه آنها را هذف کرد .

بگزارش علمی خبرگزاری ایران ( ایسنا ) این ایده تداعی کننده فیلمی تخیلی است که دانشمندان با تزریق یک ماده سرشار از هورمون به بدن یک انسان کم بنیه یک ابر قهرمان نیرومند ساخت .

دانشمندان موسسه تحقیقاتی بیمارستان کودکان اوهایو بر این باورند که تزریق شش هفته ای یک سرم تجربی میتوانند به افراد در رشد قابل ملاحظه عضلاتشان کمک کنند .

اما برنامه این اکتشاف تولید ابر سرباز در آینده نیست بلکه قرار است به بیمارانی که از اتلاف عضلانی رنج میبرند کمک کند .

محققان در این شیوه درمانی از یک پروتیینی موسوم به فولیستاتین برای حذف ژن میوستاتین که رشد ماهیچه را متوقف میکند استفاده میکنند . 

پژوهشگران DNAمسبب تولید فولیستاتین را داخل یک ویروس قرار  داده اند که تمام لایه ها را به جز پوسته آن حذف شده و سپس آن را داخل ماهیچه تزریق میکنند . زمانی که این پروتیین تولید میوستاتین را متوقف کرد طی شش هفته بعدی ماهیچه ها بزرگتر خواهد شد .

این محققان تاکنون طرح خود را در سازمان غذا و دارو آمریکا ثبت کرده اند . نمونه هایی از تاثیر مهار مایوستاتین به وسیله پپتاید فولیستاتین به حیوانات در عکس دیده میشود و استفاده از این روش در بدنسازی به هیچ عنوان مورد تائید نیست و حتی زیر نظر متخصصین امر هم پذیرفتنی و خالی از خطر نیست ..   



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی