مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

هورمون تستوسترون

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ

تستوسترون قدرت و سایز ایجاد میکند .

سطح تستوسترون خود را تا انجا که ممکن است بالا نگه دارید. و رژیم گرفتن در هر فرمی سبب پایین آمدن سطح تستوسترون میشود .

سطح تستوسترون پایین تر نرخ متابولیک را نیز پایین میاورد . همچنین وقتی سطح تستوسترون دچار افت میشود هورمون رشد نیز دچار افت میشود و هورمون رشد (HG) همانطور که میدانید یک چربی سوز برجسته است .

در اینجا دو روش به منظور افزایش تستوسترون در حین رژیم گرفتن وجود دارد . در روش اول . مصرف چربی پرهیزی خود را دو روز مانده به پایان هفته افزایش دهید . و بر روی گوشت گاو به عنوان یک منبع پروتیینی تاکید کنید . زرده های تخم مرغ و یک کف دست از مغزهای روغنی نیز به همان خوبی عمل میکند ..

کربو هیدراتهای خود را تحت کنترل بگیرید . یک رژیم غذایی کم چرب به مدت طولانی سطوح تستوسترون را پایین میاورد . پس با افزایش مقدار چربی مصرفی هر چند روز یکبار میتواند از افت تستوسترون جلوگیری کند .

در روش دوم .

به صورت اصولی مصرف کربوهیدراتتان را یکبار در هفته ( تا سه گرم یا کمی بیشتر به ازای هر پوند از وزن بدنتان افزایش دهید . کربوهیدرات ها باعث افزایش انسولین میشود و در نتیجه سطح بالای کربوهیدرات میتواند سبب کاهش گلوبین متصل به هورمون جنسی ( SHBG) میشود SHBG در خون به تستوسترون می چسبد و ان را در اطراف به حرکت در می اورد و یک نفوذ عمده بر روی میزان تستوسترون دارد که در نهایت به بافتها میرسد . افزایش انسولین باعث از بین رفتن اتصال SHBGاز تستوسترون میشود . در نتیجه باعث جلوگیری از رسیبدن به مرحله حداکثر رشد عضلانی میشود توجه داشته باشید که با تحریک مسئله رشد به فرایند متابولیسم ضربه زده و باعث خلق یک بدن عضلانی تر میشویم ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی