مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

هورمون انسولین

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ق.ظ

انسولین به حفظ ذخیره چربی بدن کمک می.

کند . مپاما همچنان به خلق یک محیط آنابولیک به منظور رشد ماهیچه نیز کمک میکند سطوح انسولین را تا حد ممکن طی دوره های استراحت بخصوص وقتی که غیر فعال هستید پایین و بعد از تمرین آن را بالا نگاه دارید.

سطوح انسولین پایین در زمان استراحت . در عین حال که شما کالری های خود را کنترل میکنید 

به فرایند چربی سوزی کمک میکند و سطوح بالای انسولین به هنگام تمرین از نابودی عضله جلوگیری میکند و از آنابولیسم ( رشد عضله ) حمایت میکند .


مصرف کربوهیدرات خود را در اکثر ساعات روز پائین نگهدارید بر روی سبزیجات و منابع پروتیینی خالص که میزان بسیار کمی کربوهیدرات دارند نظیر سفیده تخم مرغ . گوشت مرغ . ماهی . گوشت گاو و پودرهای پروتیینی تاکید کنید . قبل و پس از تمرین اطمینان حاصل کنید که با کربوهیدرات . پروتیین نیز مصرف میکنید . سعی کنید 2گرم کربوهیدرات قبل از تمرین و 3گرم کربوهیدرات به ازای هر پوند ( حدود نیم کیلو)  از وزن بدن بعد از تمرین بخورید که این میزان برای یک بدنساز 100 کیلویی 40 گرم قبل و 60 گرم بعد از تمرین میباشد . ئمصرف این میزان منجر به خلق یک وضعیت آنابولیک در طی اوقاتی میشود که بدن کاملا"مهیای از بین بردن حجم در طی و بعد از تمرین است ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی