مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

HMB

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

HMB betahydroxy beta methylbutyrate در مجموع این ماده توانایی قابل قبولی در بهبود رشد عضلات و تقویت و قدرت بدنی داشته و همچنین یک عامل انتی کاتابولیک (ضد افت سایز و تحلیل ماهیچه ) قدرتمند در جهت تسریح فرایند ریکاوری پس از یک جلسه تمرین پر شدت به حساب میاید .

بنابراین این مکمل غذایی موثر تمامی بدنسازان در هر سطح از آمادگی و سابقه تمرینی مجاز به مصرف ان میباشند ..

مصرف 320میلی گرم از این ماده (HMB) به ازای هر کیلو از وزن بدن برای چهار هفته باعث افزایش فعالیت هورمون رشد (HGH)و (IGF1)شده و در پایان نیز ضمن افزایش حجم ماهیچه سطح بالای انسولین خون را هدف قرار خواهد داد و همانطور که مطلع هستید هورمون انسولین یکی از آنابولیک ترین عوامل برای ساخت پروتیین عضلات و بالطبع رشد و ساخت آنها محسوب میشود و از طرفی دیگر ترشع مطلوب ان در بدن جلوی بروز سندرم متابولیکی ( امراض و یا نشانه بیماری مربوط به سوخت و ساز ) که ارتباط تنگاتنگی با افزایش فشار خون . چربی های موضعی شکم و پهلو . چربی خون غیر نرمال . لخته های خونی غیر عادی و التهاب سرتاسر بدن دارد را خواهد گرفت ..

حال اگر بخواهیم خواص HMBرا خیلی شفاف بازگو کنم حتما به نکات مثبتی از جمله افزایش حجم . توده ماهیچه و قوای جسمانی . چربی سوزی . آنمتی کاتابولیک و ترفیع سلامت عمومی بدن اشاره کنم .

شما میتوانید برای کمک به روند چربی سوزی بدنتان 1/5الی 3 گرم از این مکمل غذایی را ترجیحا" با معده خالی ذدر تطول روز خصوصا" قبل از تمرین مصرف کنید البته بدنسازان در سطح پیشرفته مجازند که میزان مصرف انرا تا 12گرم در شبانه روز در 3 وعده افزایش دهند...

نقل از کن والر بدنساز مطرح دهه70 و 80 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۰
ali miri

HMB

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی