مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

خوراکی های مناسب کات کردن بدن

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ

هیچ مقدار تمرین وهیچ برنامه چربی سوزی نمیتواند شما را به بدنی خشک و عضلانی برساند مگر اینکه غذاهای مناسبی را در رژیم خود جای دهید .

بنابراین جهت دستیابی به این منظور باید در هر وعده خود حداقل یکی از مواد غذایی زیر را جای دهید..

1-گوشت گوساله 


هر رژیم چربی سوزی اگر فاقد مقدار کافی پروتیین کافی باشد میتواند بافت ارزشمند عضلات شما را هم تجزیه کند و گوشت گوساله از بخش کم چرب ان جزو بهترین منابع پروتیین بشمار می اید و مقدار اندک چربی موجود در ان هم باعث تقویت سطوح تستوسترون میشود که باز هم چربی سوزی شما را تقویت میکند .

گوشت گوساله حاوی مواد مغذی فراوانی است از جمله اسیدهای چرب امگا3 و CLA که علاوه بر خواص متعدد برای سلامتی در چربی سوزی هم موثرند .

2-کلم 

این گیاه با ارزش به نسبت حجمی که دارد مقدار کالری بسیار کمی داشته و در عوض حاوی مقدار فیبر بالایی است و همینطور مقدار قابل توجهی از مواد معدنی  بخصوص کلسیم و آهن .

دریافت مقدار قابل توجهی کلسیم میتواند کمک کند به تنظیم اشتها .

اینکه چه مقدار چربی از طریق روده ها جذب شود . و ارتقا توانایی سلولها برای استفاده از چربی بعنوان یک منبع انرژی . از سوی دیگر اگر مقدار اهن کافی دریافت نکنید بدن شما نمیتواند مقدار اکسیژن کافی  در اختیار سلولها قرار دهد که نتیجه اش کاهش کارایی و افزایش خستگی خواهد بود..

نان جو..

نان جو میتواند دوست عضلات تفکیک شده شما باشد که این بواسطه نشاسته دیر هضم ان است 

نشاسته موجود در جو از نوع مقاومی است کهن زمان بیشتری را نیاز دارد تا به قند تبدیل شود و همینطور بخشی از نشاسته موجود در جو قابل تجزیه و جذب در بدن نیست و در نهایت مشابه فیبرها در بدن عمل میکند ..

3- سیب زمینی شیرین .

اغلب کربوهیدراتها حاوی نشاسته باید زمانی که در تلاش برای سوزاندن چربیها هستید بطور محدود مصرف شوند به دلیل اثری که بر افزایش ترشح انسولین دارند .هر زمان که سطوح انسولین افزایش پیدا میکند چربی سوزی متوقف میشود . اما سیب زمینی شیرین یک استسنا است  چون حاوی مقدار اب و فیبر بالایی است و همچنین منبع خوبی است برای ویتامینهای AوB6و مواد معدنی ( منیزیوم و پتاسیم)

4-تخم مرغ /

 خوردن تخم مرغ کامل میتواند به چربی سشوزی بیشتر منجر شود به این دلیل که بخاطر محتوی چربی و پروتیین که دارد باعث ایجاد احساس سیری میشود . زرده تخم مرغ همچنین حاوی مقدار بالای ویتامینهاست . شامل ویتامین Dکه در اغلب غذاها یافت نمیشود و با چربی سوزی هم در ارتباط است و تخم مرغ طبیعی بهترین انتخواب است .

4- قارچ

قارچج حاوی مقدار بسیار کمی کالری و کربوهیدرات است و فاقد چربی . و مهمترین مزیت قارچ این است که منبع بسیار خوبی از ویتامینDبشمار میاید که در چربی سوزی کمک میکند و همزمان سطوح تستوسترون و قدرت عضلات را تقویت میکند 

تقریبا" هر بافت و سلولی در بدن ما دارای گیرنده های ویتامین D است و مشخص شده سطوح پایین ویتامین Dبا از دست رفتن عضلات . کاهش توان سیستم ایمنی . و کاهش حساسیت سلولها به انسولین در ارتباط است و بدون شک بروز هر کدام از این 3 مورد باعث خواهد شد نتوانید به بدنی عضلانی و بدون چربی دست یابید..

5- گردو.

وجود مقدار قابل توجه اسیدهای چرب امگا3 در کردو آنرا به انتخواب مناسبی برای میان وعده ها بدل کرده و افزودن گردو خرد شده به سالاد یا دیگر غذاها بلافاصله غذا های کربوهیدرات محور را به غذای متعادلتری بدل میکند .

خوردن گردو مزایای بسیار خوبی دارد . اینکه اغلب افراد وقتی از گردو استفاده میکنند احساس سیری بیشتری پیدا میکنند و البطه دلیل ان محتوای چربی ان است ..

6- کلم بروکلی :

این گیاه ارزشمند مملو از ویتامینها و مواد معدنی است و یکی از غنی ترین منابع ویتامین Cبشمار میاید برای افرادی که ذائقه شان کلم بروکلی را نمی پذیرد توصیه میکنم کمی روغن زیتون و کمی نمک دریایی روی ان ریخته و انرا بپزید که حتما خوشتان میاید .

کلم بروکلی حاوی کالری کمی است ولی در عوض مقدار بالایی فیبر دارد .

در ضمن فریز کردن کلم بروکلی بلامانع است و از ارزش غذایی انت کم نمیکند ..

7-آووکادو

چربیهای مفید و فیبر موجود در آووکادو آنرا به غذایی چربی سوز با ارزشی بدل کرده . 

احساس سیری پس از خوردن تنها یک عدد آووکادو کوچک باعث میشود تمایل کمتری برای پرخوری و شکستن رژیم پیدا کنید.

وقتی ما بمقدار کافی چربیهای امگا3 مصرف کنیم به مرور زمان در واقع به بخشی از سلولهای بدن ما تبدیل میشوند و توانایی ما برای مصرف چربی بدن بعنوان ئمنبع انرژی را افزایش میدهد .

8-لوبیا قرمز .

انواع لوبیا از جمله دیکر مواد غذایی چند منظوره ای هستند که حاوی مقدار مناسبی فیبر هستند و به نسبت هم کالری کمی دارند که برای کنترل گرسنگی مناسبند . ضمن اینکه منبع مناسبی از پروتیین بشمار میایند لوبیا قرمز و همینطور عدس انتخوابهای خوبی هستند برای افزودن به انواع سالاد یا مصرف در کنار منابع کم چربی پروتیین از جمله گوشت گوساله . مرغ یا ماهی . 

انها برای ایجاد احساس سیری ارزش زیادی دارند که این بواسطه مقدار قابل توجه فیبر و چ پ

روتیین موجود در آنهاست ..

ماهی سالمون .

سالمون مملو از مواد مغذی با ارزشی است که بشما کمک میکند در کمترین زمان ممکن تکه های شکم خود را نمایان کنید .بخصوص پروتیین . اسیدهای چرب امگا3 . ویتامین D .و کلسیم . مشابه یک وعده حاوی تخم مرغ . 

شامی که با ماهی سالمون تهیه شود . مزایای زیادی برایتان خواهد داشت . چون کمک میکند به ساخت و ترمیم عضلات .

9-شاهدانه .

شاهدانه غنی از پروتیین و همچنین مقدار قابل توجهی از اسیدهای چرب امگاه 3 و فیبرها . میتوان آنرا مستقیما همراه نوشیدنی پروتیین خود میکس کنید و از احساس سیری و با ارزش ان برای عضله سازی استفاده کنید 

10- گلابی 

گلابی هم مثل کلم حاوی کالری اندک و غنی از فیبر است و برای چربی سوزی بسیار مناسب .

گلابی را کامل و همراه پوست میل کنید ولی از انواع خشک ان پرهیز کنید چون در این صورت احتمال دریافت قند بیشتر وجود دارد و احساس سیری دیرتر سراغتان میاید.


نظرات  (۱)

سلام ؛

پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست های سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : انتخاب آقای عضله در افغانستان


عنوان مطلب : دستگیری سارقان و زورگیران در تهران


عنوان مطلب : اسلک‌لاین ورزشی خطرناک تازه مد شده !


عنوان مطلب : آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی