مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

افزایش حجم و کاهش چربی با بار گیری کربوهیدرات

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

با کاهش کربو در چند روز و افزایش ان در روزهای اتی بدن شما بطور معجزه اسایی قادر به افزایش حجم عضلانی و در عین حال کاهش چربی خواهد شد .

چنین ترفند رژیمی را که شما در طول مراحل حجم استفاده میکنید به شما کمک میکند تا بدون تجمع چربی در بدن عضله بسازید . به عبارت دیگر اگر شما بخواهید بدون تجمع چربی در بدن حجیم تر شوید باید از چرخه 12 روزه کربوهیدرات استفاده کنید ..

در این روش شما چهار روز کربوهیدرات کم و محدود مصرف کنید و هشت روز آتی مقادیر بیشتری از کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود جای دهید //

هفت ترفند طلایی:

1- مصرف پروتیین کامل و عالی:( جهت افزایش حجم )

پروتیین باعث رشد و ساخته شدن سلولهای عضلانی میشود و شما به مصرف حداقل 2گرم پروتیین کامل به ازای هر کیلو از وزن بدنتان نیاز دارید . بنابراین یک بدنساز 100 کیلویی باید حداقل 200 گرم پروتیین در روز را در 5 تا 7 وعده در طول روز مصرف کند ..

منابع اصلی .

پروتیین موجود در انواع گوشت سفید و قرمز بدون چربی . لبنیات کم چرب . و یا مکمل های سالم و مفید .

2- کنترل مصرف کربوهیدرات به مدت 4 روز :

کربوهیدراتها به تنظیم هورمون ها جهت رشد بدن و باعث آزاد سازی انسولین و در نتیجه نفوذ پروتیین و کربوهیدرات به داخل سلولهای عضلانی جهت رشد و بازسازی ماهیچه ها میشود .

مصرف زیاد کربوهیدرات باعث تجمع چربی میشود بنابراین مصرف کربوهیرات در این 4 روز 3گرم به ازای هر کیلو از وزن بدن باشد. در حقیقت مصرف کنترل شده کربو در این 4 روز سطح انسولین خون شما را در بالاترین حد نگاه میدارد و در نتیجه به رشد بدن کمک میکند .

3- 8روز مصرف کربو فراوان از نوع دیر هضم ان :

حال بعد از 4 روز مصرف کربو را به 6الی 7 گرم در روز به ازای هر کیلو از وزن بدن برسانید و این یعنی افزایش سطح انسولین بیشتر و این امر باعث باز سازی و رشد عضلات میشود .

4- و حال تکرار این چرخه یعنی 4روز کنترل و 8 روز افزایش مصرف کربو به شما در افزایش حجم عضلات و کاهش چربی ها کمک چشمگیری میکند

توجه :

افرادی که دارای چربی بیشتری در بدن هستند میتوانند مدت مصرف 8روز افزایش کربو را به 6 روز کاهش دهند و در 4 روز کاهش کربو مقدار کمتری از مقدار پیشنهادی مصرف کنند

6- در طول این دوره استفاده از داروهای ترموژنیک و چربی سوزهای سالم هم بی تاثیر نیست

7-تیروئید سطح هورمون تیروئید بسته به چگونگی و مقدار غذایی که میخورید قابل تعقیر است . برای مثال افرادی که پرهیز غذایی را رعایت میکند کاهش سطح تیروئید را احساس خواهند کرد و بر عکس افرادی که پر خوری میکنند افزایش انرا..بنابراین در این چرخه 12 روزه این تعقیرات در مصرف مواد غذایی و رعایت اصولی را که ذکر شد همگی در راستای افزایش حجم و کاهش چربی مفیدند..

 

با ما از طریق وبلاگ یا تلفن برای راهنمایی بیشتر در تماس باسید. 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی