مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره پرورش اندام از مبتدی تا قهرمانی

آموزش بدن سازی از مبتدی تا قهرمانی .چاقی یا لاغری. بانوان و آقایان

مشاوره رایگان پرورش اندام . چاقی . لاغری با 09122114217 میری مربی درجه یک فدراسیون جهانی پرورش اندام

هموتروپین (ترشح طبیعی سوماتروپین

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ
 

:

- فرمول این محصول برای پشیبانی از افزایش میزان GH  در بدن طراحی شده.

- کمک می کند تا ایمنی و استقامت بدن افزایش بیابد.

-  بدن شما را به خواب عمیق تری میبرد.

- کاهش تفکیک زودرس پروتئین 

دستور مصرف

به عنوان یک مکمل غذایی، 3 کپسول قبل از خواب با شکم خالی همراه با 300 میلی لیتر آب مصرف شود. 

موارد احتیاطی :

بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نشود

ایده هموتروپین:

فرمول رها سازی هورمون رشد فعال زیستی با مسیرهای متعدد زیستی اخیراً مصرف دارویی هورمون رشد (GH) بالا گرفته ولی برای ورزشکاران نخبه که در مورد عملکرد قوی و ضد پیری GH اطلاع دارند این نکته تازه نیست. سالهاست که دانشمندان ورزشی تغییرات مثبت در ایجاد توده عضلانی، کاهش چربی بدن، شفایابی مفاصل و بازیافت در مصرف کنندگان GH را مشاهده میکنند. متأسفانه هیچیک از کاربردهای محدود تأئید شدهGH برای ورزشکار سالم مناسب دانسته شده و کاربرد آنگاه غیر قانونی است تیم تحقیق و توسعه نوترابولیک توانستهاند ترکیبات رها سازی GH را با فاکتورهای کمکی ایجاد هموتروپین درآمیزند که میتواند بدون ریسک، توان طبیعی ورزشکار در تولید GH را بهبود دهد.

 

تاکتیک عملکرد هموتروپین:

تقویت رهاسازی GH به شکل موج پالسی پیشرونده و طبیعی

GH یک هورمون پپتیدی است یعنی گروهی از آمینو اسید که در یک توالی خاص مرتب شده و به شکل پالسی از غدۀ هیپوفیز قدامی ترشح میگردد. اثرات آنابولیک / ضد کاتابولیکی آن شامل کاربرد بیشتر پروتئین و کاهش تجزیه پروتئین است. GH حتی میتواند از طریق تجزیه چربی کاهش چربی را ایجاد کند و تولید انرژی بدن را به سمت استفاده از چربیها سوق دهد. هموتروپین اثرات تمرین و برنامۀ تعذیه را به اوج بیسابقه ای میرساند و جهش بزرگی در مکملهای طراحی شده محسوب میگردد. این فرآورده مقادیر بیسابقهای GH طبیعی با ترشح موجی دقیق فراهم میآورد.

هموتروپین دارای این مواد است: 

1- ان – کربامیل گلوتامات

این ماده از تجمع آمونیاک جلوگیری کرده، حذف و دفع آمونیاک را تسریع و در نتیجه فعالیت GH را میافزاید. تحقق نشان میدهد ان- کربامیل گلوتامات سطوح آژرنین و هورمون رشد، میزان رشد عضله و سنتز پروتئین عضلانی را بهبود میدهد.

2- اژرنین پیروگلوتامات

این ماده با ترکیب آمینو اسیدال آژرنین و پیروگلوتامات ایجاد شده و برای سنتز و رهاسازی GH ضروری است چون آمینواسید در عملکرد عادی هیپوفیز نقش دارد. مطالعات علمی کاربرد ال – آژرنین را به عنوان رها سازندهGH تأئید کرده و اثر آن در مردان جوان یا سالمند قطعی میباشد.

3- (2 اس) – 2- اسید آمینو پنتاندیویک

این ماده اخیراً توان افزایش رهاسازی GH بیش از سطوح عادی را بروز داده است. تحقیق نشان می-دهد این ماده همراه با سایر آمینو اسیدها مثل ال – آژرنین، تولید GH در هیپوفیز را افزایش میدهد.

4- آلفا GPC (ال – آلفا گلیسریل فسفریل کولین)

این ماده یک فسفولیپید قابل حل در آب و زمینه ساز انتقال عصبی است. این نوعی کولین قابل مصرف است که به شکل استیل کولین متابولیزه شده است. تحقیق نشان میدهد آلفا GPC ترشح GH را با اثر مستقیم روی دستگاه کلینرژیک تحریک میکند. در حیوانات، اثرات مدولاسیون کلینرژیک روی ترشح GH از طریق منع یا تحریک رهاسازی سوماتوستاتین هیپوتالاموس (SRIF) انجام میشود.با ما از طریق وبلاگ یا تلفن برای راهنمایی بیشتر در تماس باسید. 



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۹
ali miri

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید.من الان هفت ماهه بدن سازی رو شروع کردم.اما وزنم هیچ تغیری نکرده یه مدت از مکملِ کربو مس 2 استفاده کردم که بدنم سست میشد و بیشتر لاغر تر شدم.دیگه مصرف نکردم اگر میشه من را راهنمایی کنید.مرسی ممنون.
راستی وزن من 51 است.
پاسخ:
دوست من سلام ..
مکمل هایی را که در دسترس افراد مبتدی قرار دارد همگی تقلبی و مضر برای کبد میباشد . 
شما بهتره اگه امکان ارسال عکس از خودتان را دارید از طریق واتس اپ . بشماره 09216074217 یا ایمیل برایم ارسال کنید و اندازه قد وزن و سن خود را هم اضافه کنید تا جهت ارتقاء کیفی راهنمای شما باشم 
موفق باشید ..
 مشاور ورزشی و عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران میری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی